top of page
Wij komen graag op het feest, alleen hebben we eerst nog wat informatie nodig!

FOTOSTROOKJE

Van elke fotosessie worden twee fotostrookjes geprint. Een strookje voor in het gastenboek en een strookje als bedankje voor de gast. Wij ontwerpen het fotostrookje persoonlijk naar jullie wensen. Ter inspiratie gebruiken wij vaak jullie trouwkaart (indien het gaat om een bruiloft). Deze kun je ons via mail toesturen, dan maken wij er een mooi ontwerp van. We sturen vooraf een proef.

Tijden

Bevestig ons wat de starttijd van de photobooth moet zijn. We zullen ongeveer een uur vooraf aanwezig zijn om de photobooth op te bouwen. Het pakket heeft 1 uur opbouwtijd + 4 uur actietijd.

De setup voor de booth is 200x200 cm. Reserveer een plek van 250 x 250 cm. Er is een stroompunt nodig! Hou hier rekening mee.
Het is fijn als de contactpersoon (bv hoofd bediening, partymanager) op locatie weet waar de photobooth geplaatst moet worden als wij komen opbouwen.

Beschrijf waar de photobooth mag staan.

Photobooth Plek

Parkeren

Er zitten zware spullen bij de photobooth, het is daarom voor ons een stuk fijner als er dichtbij de locatie geparkeerd mag worden. Indien dit niet mogelijk is, graag dit vermelden onder aan de pagina, dan nemen wij nog telefonisch contact op. 

Contactpersoon

Laat weten wie jullie ceremoniemeester / weddingplanner / partymanager is, mocht er iets op de dag van de boeking zijn, nemen wij contact op met dit persoon.

Jullie contact gegevens

Achtergrond Photobooth

Laat hier weten welke achtergrond je wil reserveren voor de photobooth. Alle pakketten worden standaard geleverd met een kraft-gasten boek , pennen & lijm. En als props liggen er snorretjes / mondjes / etc. klaar. 

Bedankt voor het invullen! We gaan er een mooi feest van maken!

bottom of page